ایجاد فضای سالم درسی برای کودکان ۲۴۰ خانواده در لوگر

mrrd-admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۱ - ۱۵:۱۵
په لوګر کې د ۲۴۰ کورنیو زده کوونکو ته د ښوونځي ودانۍ جوړه شوه

با تکمیل کار ساخت یک مکتب به ارزش ۶.۸ میلیون افغانی زیر چتر پروژه‌ی اقرای برنامه‌ی ملی میثاق شهروندی وزارت احیا و انکشاف دهات در روستای ملاخیل چلوزایی ولسوالی بره‌کی برک ولایت لوگر برای کودکان ۲۴۰ خانواده زمينه‌ی فراگیری علم و دانش در فضای سالم درسی فراهم آمده است.

این مکتب دارای ۸ صنف درسی، ۲ د فتر اداری، ۵ تشناب و یک حلقه چاه آب آشامیدنی صحی می‌باشد و در جریان ساخت آن ۲۵۸۹ روز کاری برای کارگران فنی و غیرفنی ایجاد شده است.

گفتنی است که برنامه‌ی ملی میثاق شهروندی ۲۴ باب مکتب را در ولسوالی بره‌کی برک ولایت لوگر اعمار می‌کند که از آن جمله کار تعدادی از مکاتب تکمیل شده و تعدادی دیگر رو به اکمال اند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۶
Background image

سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات با معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود

الحاج ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست و زارت احیا و انکشاف دهات امروز در دفتر کارش با آقای اندریکا راتوتی معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود.

در آغاز. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۲۲:۱۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک در مربوطات ولایت پکتیا

کار ساخت یک بند کوچک در مربوطات ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۴.۹) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات تکمیل و امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد یونس آخند زاده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۹:۳۰
Background image

برداری (۳۳۱) پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کاپیسا

(۳۳۱) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولسوالی های حصه اول و حصه دوم ولایت کاپیسا به ارزش بیش از (۴۴۱) میلیون. . .

BACK TO NEWS