سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات با معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود

noor_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۶
1

الحاج ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست و زارت احیا و انکشاف دهات امروز در دفتر کارش با آقای اندریکا راتوتی معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود.

در آغاز ملاقات معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان در مورد فعالیت های شان برای وزیر صاحب معلومات داده و گفت که وزارت احیاء و انکشاف دهات یک وزارت مهم و سکتوری بوده که در تطبیق پروژه ها در مناطق روستایی نقش مهم را ایفا نموده و می خواهیم که از کمک های بشری بسوی تطبیق پروژه های انکشافی در حرکت باشیم .

همچنان آقای اندریکا راتوتی در مورد پروژه های مهم خصوصاً در بخش واش از همکاری های وزارت قدردانی نموده و علاوه نمود که ما پلان داریم تا در قسمت پروژه های آبرسانی با وزارت بیشتر کار نمائیم .

بعداً الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات ضمن خوش آمدید به مهمانان گفت: تطبیق پروژه های انکشافی یک گام مهم و مبرم بوده و باید نسبت به کمک های بشری به پروژه های بنیادی  اولویت داده شود.

همچنان وزیر صاحب در قسمتی از صحبت هایش افزود که مسئوولیت ما اینست تا با در نظرداشت اولویت های مردم پروژه ها بصورت شفاف و با کیفیت بهتر تطبیق گردیده تا مردم از آن بطور دوامدار مستفید گردند.

در پایان این ملاقات هردوطرف به همکاری های دوامدار یکدیگر تأکید نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۶:۱۰
Background image

تکمیل و بهره برداری(۲۱۲) پروژه مختلف انکشافی در مربوطات ولایت پکتیا

کار (۲۱۲) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغاستان در مربوطات قرای مختلف گردیز مرکز ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۳۱۵) میلیون افغانی به کمک مالی دفتر (UNOPS) از طریق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۱۶:۳
Background image

سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات به ولایت پکتیکا سفر نمود

الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات و هیآت همراه شان طی یک سفر کاری از امورات ریاست احیاء و انکشاف دهات ولایت پکتیکا دیدن نمود.

سرپرست وزارت احیاء و انکشاف. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۳/۲۳ - ۸:۴۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک آبی (چکدم) توسط وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولایت هرات

کار ساخت یک بند کوچک آبی ( چکدم) در مربوطات قریه آبگرمک ولسوالی زاول ولایت هرات به ارزش بیش از (۵،۴) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد. . .

BACK TO NEWS