وزیر محترم وزارت احیا و انکشاف دهات با والی ولایت پکتیکا دیدار کرد

noor_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۵/۲/۲۲ - ۱۳:۹
1

محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور وزیر احیاء و انکشاف دهات، امروز در دفتر کار اش با محترم الحاج ملا عبدالخالق عابد والی ولایت پکتیکا دیدار نمود.

در آغاز این دیدار، والی ولایت پکتیکا از تلاش‌ های رهبری امارت اسلامی در راستای آبادانی کشور ابراز خرسندی نموده گفت: ولایت پکتیکا یکی از ولایت‌ های محروم و عقب‌ مانده کشور است که باشندگان آن از بسیاری سهولت‌ ها و امکانات بی‌ بهره مانده‌ اند. همچنان وی مشکلات و نیازمندی‌ های موجود مردم این ولایت را با وزیر صاحب شریک نمود.

سپس محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور وزیر احیاء و انکشاف دهات، ضمن خوش آمدی به والی ولایت پکتیکا گفت: پکتیکا یک ولایت جهادی است و امارت اسلامی به تمام ولایات کشور، به‌ ویژه مناطق محروم و دور از امکانات توجه بیشتر دارد. وزارت احیاء و انکشاف دهات مطابق امکانات موجود خود به مشکلات شما رسیدگی خواهد کرد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۵/۴/۳ - ۸:۳۳
Background image

از روند کار اعمار (۹،۷۹) کیلومتر سرک در مربوطات ولسوالی برکی برک ولایت لوگر بازدید به عمل آمد

محترم الحاج محمد ارسلاح خروتی، معین امور آبادی دهات وزارت احیاء و انکشاف دهات، در حالیکه محترم الحاج مولوی محمد قاسم امینی رئیس سرک سازی روستایی و محترم مولوی نورالله حکمت رئیس احیاء و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۴/۲ - ۱۳:۱۶
Background image

ورکشاپ آموزشی (GIS) در انستیتوت انکشاف دهات وزارت احیا و انکشاف دهات آغاز شد

ورکشاپ آموزشی سیستم معلومات جغرافیایی (GIS) از سوی انستیتوت انکشاف دهات وزارت احیاء و انکشاف دهات، برای ۵۳ تن از کارمندان مرکزی این وزارت، امروز طی مراسمی توسط محترم الحاج محمد ارسلاح. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۳/۲۶ - ۱۰:۱۶
Background image

از روند کار های ساختمانی سرک ولسوالی واخان ولایت بدخشان بازدید به ‌عمل آمد

مولوی شرف‌الدین مسلم، معین پلان و پالیسی وزارت احیاء و انکشاف دهات، در جریان سفر کاری خود به ولایت بدخشان در رآس یک هیأت، از روند کار های ساختمانی سرک ولسوالی واخان که با هزینه (۳۶۵) می. . .

BACK TO NEWS