ورکشاپ آموزشی (GIS) در انستیتوت انکشاف دهات وزارت احیا و انکشاف دهات آغاز شد
ورکشاپ آموزشی سیستم معلومات جغرافیایی (GIS) از سوی انستیتوت انکشاف دهات وزارت احیاء و انکشاف دهات، برای ۵۳ تن از کارمندان مرکزی این وزارت، امروز طی مراسمی توسط محترم الحاج محمد ارسلاح خروتی، معین امور آبادی دهات وزارت احیاء و انکشاف دهات، آغاز گردید.
در این مراسم، محترم الحاج محمد ارسلاح خروتی پیرامون اهمیت این ورکشاپ بهگونه مفصل صحبت نموده، اظهار داشت: الحمدلله کشور ما در مسیر آبادی و پیشرفت قرار دارد و ما باید از هر فرصت برای آبادانی و توسعه کشور استفاده مؤثر نماییم.
وی همچنان در ادامه سخنان خود افزود که راز موفقیت در فراگیری علم و دانش نهفته است و به تمامی کارمندان توصیه نمود تا برای ارتقای سطح دانش و ظرفیت های مسلکی خویش تلاش جدی و مستمر داشته باشند.
