سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات امارت اسلامی افغانستان به ولایت خوست سفر نمود

noor_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۸:۳۱
1

الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء وانکشاف دهات و هیآت همراه شان طی سفر کاری به ولایت خوست با علمای کرام، مجاهدین ملکی و نظامی، محاسن سفیدان و متنفذین ولسوالی صبری ولایت خوست دیدن نموده، مشکلات موجوده و پیشنهادات شان را از نزدیک شنیده و از مناطق شان بازدید به عمل آوردند.

محترم آخند زاده صاحب وعده نمودند که با امکانات دست داشته خود در قسمت تطبیق پروژه های انکشافی در این ولسوالی کار می نمایند.

بعد از بازدید به همراهی علمای کرام ولایت خوست به روح شهدای هدیره بزرگ ولسوالی صبری دوعا نمودند.

در جریان این سفر سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات از رياست احیاء و انکشاف دهات ولایت خوست دیدن نموده و از کارمندان آن رياست خواست تا به وظایف و مسئوولیت های سپرده شده شان متعهد باشند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۲ - ۸:۵۱
Background image

سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات به ولایت های کنر، ننگرهار و لغمان سفر نمود

الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء وانکشاف دهات طی سفر کاری شان به ولایت های کنر،  ننگرهار و لغمان با روسای احیاء و انکشاف دهات آن ولایات و کارمندان آن ریاست ها ملاقات. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۸:۳۱
Background image

سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات امارت اسلامی افغانستان به ولایت خوست سفر نمود

الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء وانکشاف دهات و هیآت همراه شان طی سفر کاری به ولایت خوست با علمای کرام، مجاهدین ملکی و نظامی، محاسن سفیدان و متنفذین ولسوالی صبری ولایت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۲۰:۳۶
Background image

تکمیل و بهره برداری یک شبکه آبرسانی و تصفیه خانه آب در مربوطات ولسوالی سروبی ولایت کابل

یک شبکه آبرسانی و تصفیه خانه آب در مربوطات قرای تبه خان و فقیر آباد ولسوالی سروبی ولایت کابل به ارزش (۵۱۸۷۱۸) دالر امریکایی به کمک مالی دفتر یونیسف توسط محترم الحاج ملا محمد یونس آخند. . .

BACK TO NEWS