کار ساخت سه باب مکتب در کشور طی هفته‌ی گذشته تکمیل شده و کار هفت مکتب دیگر رو به اکمال است

Ehsan_admin
جمعه ۱۳۹۹/۵/۲۴ - ۱۵:۵۸
مکاتب

کار ساخت سه باب مکتب زیر چتر پروژه‌ی اقرای برنامه‌ی ملی میثاق شهروندی وزارت احیا و انکشاف دهات در ولسوالی‌ نرخ ولایت میدان وردگ، ولسوالی تنی ولایت خوست و ولسوالی کشک رباط سنگی ولایت هرات تکمیل شده و کار هفت مکتب دیگر در ولسوالی‌ امام صاحب ولایت کندز، ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار، ولسوالی فرزه‌ی ولایت کابل، ولسوالی دامان ولایت کندهار، ولسوالی خان‌چهار باغ ولایت فاریاب و ولسوالی‌های خلم و نهر شاهی ولایت بلخ به زودی تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.

این مکاتب دارای ۱۲، ۸، ۶ یا ۴ صنف درسی، تشناب و چاه‌های آب آشامیدنی بوده و در جریان اعمار آن‌ها بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ روز کاری برای کارگران فنی و غیر فنی ایجاد شده است.

گفتنی است که با ساخت مکاتب تکمیل شده برای ۱۱۲۰ دانش آموز زمینه‌ی فراگیری علم و دانش در فضای سالم و مناسب درسی فراهم آمده و حدود ۴۵۰۰ دانش آموز نیز از مزایای مکاتب در حال اعمار، مستفید خواهند شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۲۲:۱۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک در مربوطات ولایت پکتیا

کار ساخت یک بند کوچک در مربوطات ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۴.۹) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات تکمیل و امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد یونس آخند زاده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۹:۳۰
Background image

برداری (۳۳۱) پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کاپیسا

(۳۳۱) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولسوالی های حصه اول و حصه دوم ولایت کاپیسا به ارزش بیش از (۴۴۱) میلیون. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۹:۴۴
Background image

تکمیل و بهره برداری پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کابل

کار پروژه های مختلف برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان در مربوطات ولسوالی های پغمان، خاکجبار و سروبی ولایت کابل که به کمک مالی دفتر (UNOPS) ،  هماهنگی و نظارت ریاست احیاء و انکشاف. . .

BACK TO NEWS