ورکشاپ هماهنگی سه روزه آموزشی روسای ولایتی و مرکزی وزارت احیا و انکشاف دهات دایر گردید

noor_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۵ - ۱۰:۴۸
1

ورکشاپ سه روزه هماهنگی روسای مرکزی، روسای ولایتی و انجنیران ولایتی وزارت احیا و انکشاف دهات که تحت ریاست محترم الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات در تالار هوتل انترکانتیننتال دایر گردیده بود، پایان یافت.

در این ورکشاپ سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات، شیخ نورالحق انور صاحب سرپرست اداره امور، معینان وزارت،  روسای مرکزی و و ولایتی و انجنیران ولایت ها اشتراک نموده بودند.

در آغاز ورکشاپ الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات ضمن خوش آمدی روسای ولایتی گفت :

وزارت احیاء و انکشاف دهات یک وزارت سکتوری بوده که در تمام ولایات کشور فعالیت های چشمگیر دارد و در هماهنگی و همکاری با ریاست های ولایتی، شورا های انکشافی و موسسات همکار پروژه های مختلف را تطبیق و عملی می نماید.

بعداً روسای ولایتی  باالنوبه فعالیت ها، دستاورد ها، و مشکلات عمده مردم  را با هیئت رهبری وزارت شریک نمودند .

 در ختم این ورکشاپ آموزشی الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات به روسای ولایتی هدایت سپردند که با در نظر داشت انکشاف متوازن در قسمت تطبیق پروژه ها الویت را برای  مردم نیازمند و مستحق بدهند.

همچنان سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات اضافه نمود که هدف تدویر این ورکشاپ سه روزه آموزشی اینست که ادارات ولایتی در هماهنگی و همکاری با موسسات کار نمایند و وظایف خویش را به ایمانداری کامل انجام دهند.

همچنان محترم وزیر صاحب افزودند که هدف تدویر این ورکشاپ اموزشی  هماهنگی با ادارات ولایتی مطابق طرزالعمل ساخته شده برای موسسات میباشد که مطابق  تفاهمنامه آنها در انجام کار های خویش با هم همکاری نمایند تا در تطبیق پروژه ها به کدام مشکل و موانع دچار نگردند و نظارت درست از پروژه ها مسوولیت شان می باشد.

در این ورکشاپ سرپرست اداره امور در مورد اهمیت و ارزش این ورکشاپ صحبت نموده گفت: وظیفه یک امانت است که باید در ادارات دولتی افراد شایسته تعین و استخدام گردند.

ورکشاپ متذکره با توزیع تصدیقنامه ها و خوانش دوعائیه پایان یافت.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۶/۲۷ - ۸:۳۱
Background image

سرپرست وزارت احیاء و انکشاف دهات امارت اسلامی افغانستان به ولایت خوست سفر نمود

الحاج ملا محمد یونس آخند زاده سرپرست وزارت احیاء وانکشاف دهات و هیآت همراه شان طی سفر کاری به ولایت خوست با علمای کرام، مجاهدین ملکی و نظامی، محاسن سفیدان و متنفذین ولسوالی صبری ولایت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۲۲ - ۲۰:۳۶
Background image

تکمیل و بهره برداری یک شبکه آبرسانی و تصفیه خانه آب در مربوطات ولسوالی سروبی ولایت کابل

یک شبکه آبرسانی و تصفیه خانه آب در مربوطات قرای تبه خان و فقیر آباد ولسوالی سروبی ولایت کابل به ارزش (۵۱۸۷۱۸) دالر امریکایی به کمک مالی دفتر یونیسف توسط محترم الحاج ملا محمد یونس آخند. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۶/۸ - ۹:۷
Background image

نشست فقهی علماء در وزارت احیاء و انکشاف دهات دایر گردید

 نشست فقهی علماء و افتتاح یک کتابخانه برای علماء کرام قبل از ظهر امروز طی محفلی در تالار ریاست دعوت و ارشاد وزارت احیاء و انکشاف دهات برگزار گردید.

در این نشست الحاج ملا محمد یونس اخند. . .

BACK TO NEWS