در سال جاری 63 پروژه در کندهار تکمیل شده است

Ehsan_admin
جمعه ۱۳۹۸/۸/۱۷ - ۱۱:۲۳
قندهار

پوهندوی مجیب الرحمن کریمی وزیر احیا و انکشاف دهات بعد از ظهر روز چهار شنبه در دفتر کارش با حیات الله حیات والی کندهار و هییت همراهش دیدار به عمل اورد . در این دیدار نخست والی کندهار ضمن سپاس گذاری از این دیدار گفت که مردم ولایت کندهار به همکاری بیشتر نیاز دارند زیرا در سال های گذشته به این ولایت کار کمتری صورت گرفته است . والی کندهار از وزیر احیا و انکشاف دهات درخواست کرد که در فاز دوم برنامه میثاق شهروندی تعداد ولسوالی های بیشتری در نظر گرفته شود و همچنان در پلان سال 1399 به ولایت کندهار توجه خاص صورت بگیرد . او همچنان درخواست کرد تا در شش ولسوالی نا امن کندهار در سال آینده پروژه های انکشافی تطبیق شود . در همین حال پوهندی مجیب الرحمن کریمی وزیر احیا و انکشاف دهات ضمن عرض خوش آمد به والی کندهار گفت که این وزارت در سال مالی 1398 تا حال 63 پروژه انکشافی را تکمیل و به بهره برداری سپرده است . وزیر احیا و انکشاف دهات گفت 394 پروژه انکشافی به شمول پروژه های میثاق شهروندی در حال جریان است و برای سال مالی1399 درحدود 613 پروژه انکشافی برای این ولایت در نظر گرفته شده است .
همچنان وزیر احیا و انکشاف دهات گفت که 119 کانال آب برای بند داله از سوی وزارت احیا و انکشاف دهات در سال 2020 روی دست گرفته خواهد شد که با احتمال قوی در ظرف یک سال تکمیل میشود . ارزش این پروژه در حدود 52 میلیون دالر است که از سوی بانک انکشاف آسیایی پرداخت میشود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۶
Background image

سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات با معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود

الحاج ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست و زارت احیا و انکشاف دهات امروز در دفتر کارش با آقای اندریکا راتوتی معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود.

در آغاز. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۲۲:۱۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک در مربوطات ولایت پکتیا

کار ساخت یک بند کوچک در مربوطات ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۴.۹) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات تکمیل و امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد یونس آخند زاده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۹:۳۰
Background image

برداری (۳۳۱) پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کاپیسا

(۳۳۱) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولسوالی های حصه اول و حصه دوم ولایت کاپیسا به ارزش بیش از (۴۴۱) میلیون. . .

BACK TO NEWS