تهیه‌ی آب آشامیدنی صحی برای یک‌هزار تن در زابل

mrrd-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۹
په زابل کې د شاوخوا ۱۰۰۰ کسانو لپاره د څښاک پاکې اوبه برابرې شوې

با ساخت یک شبکه‌ی آبرسانی به ارزش ۲.۳ میلیون افغانی از سوی برنامه‌ی آبرسانی و حفظ الصحه روستایی، وزارت احیا و انکشاف دهات در روستای ایوب ولسوالی شهر صفای ولایت زابل، یک‌هزار تن به آب آشامیدنی صحی دسترسی یافته اند.

این پروژه شامل حفاری یک حلقه چاه عمیق آب، نصب ۱.۳۶۱ کیلومتر پایپ‌ شبکه، اعمار یک ذخیره آب، ساخت دیوار محافظتی برای صفحات سولری، نصب ۱۲ صفحه سولری، نصب شیر دهن‌ها و سایر لوازم ضروری می‌شود و در جریان تطبیق آن ۱۲۰ روز کاری ایجاد شده است.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۲۲:۱۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک در مربوطات ولایت پکتیا

کار ساخت یک بند کوچک در مربوطات ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۴.۹) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات تکمیل و امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد یونس آخند زاده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۹:۳۰
Background image

برداری (۳۳۱) پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کاپیسا

(۳۳۱) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولسوالی های حصه اول و حصه دوم ولایت کاپیسا به ارزش بیش از (۴۴۱) میلیون. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - ۹:۴۴
Background image

تکمیل و بهره برداری پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کابل

کار پروژه های مختلف برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان در مربوطات ولسوالی های پغمان، خاکجبار و سروبی ولایت کابل که به کمک مالی دفتر (UNOPS) ،  هماهنگی و نظارت ریاست احیاء و انکشاف. . .

BACK TO NEWS