اعطای قرارداد اعمار 10.48 کیلو متر سرک اسفالت و کانکریتی با ساختمان های آبرو آن از مرکز ولسوالی جرم الی قریه سوچ ولایت بدخشان به شرکت های مشترک عذیر مراکش (ساختمانی) و شرکت ساختمانی الفا کابل

Ehsan_admin

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود: وزارت احیاء و انکشاف دهات در نظر دارد، اعمار 10.48 کیلو متر سرک اسفالت و کانکریتی با ساختمان های آبرو آن از مرکز ولسوالی جرم الی قریه سوچ ولایت بدخشانتحت شماره داوطلبی NPA/MRRD/99/W-2807/NCB ، را به شرکت های مشترک عذیر مراکش (ساختمانی) دارنده شماره جواز نمبر  D-33007 و شرکت ساختمانی الفا کابل دارنده شماره جواز D-33097 (JV) و آدرس ارزان قیمت بلاک 7، مرکز کابل، کابل و سرکوتل، خیرخانه، ناحیه 17، مرکز کابل، کابل؛ به قیمت مجموعی 180,890,530 افغانی ( یکصدو هشتاد میلیون هشتصدو نود هزار و پنجصدو سی  افغانی) اعطا نماید.

 اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری، اداره تدارکات ملی، معاونیت مسلکی ، ریاست تسهیلات تدارکاتی ، منزل اول ، پشتونستان وات، کابل – افغانستان؛ وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

نوت: داوطلبان می توانند بر علاوه آدرس فوق، شکایات خویش را طی میعاد اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد، به ایمیل آدرس:pfd_e_03@npa.gov.af کاپی به: aziz.rodwal@npa.gov.af نیز درج نمایند.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۰/۵/۲ - ۸:۴۳
Background image

فراخوان مشارکت دولتداری باز در باره جمع آوری موضوعات پیشنهادی اقشار مختلف جامعه جهت شمولیت در برنامه عمل ملی-3

پروسه تدوین برنامه عمل ملی-3 مشارکت دولتداری باز دولت جمهوری اسلامی افغانستان عنقریب آغاز میگردد.

بر اساس رهنمودهای مشارکت دولتداری باز (OGP)، برنامه های عمل ملی کشور های عضو در مشارکت . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱ - ۱۳:۴۹
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

بدینوسیله به تاسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود که وزارت محترم احیا و انکشاف دهات در نظر دارد تا قرارداد تهیه و تدارک 225,000 لیتر تیل دیزل L02-62  و 60 . . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۴ - ۱۴:۳۸
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

تاریخ صدور -  24 جوزا 1400

بدینوسیله به تاسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود که وزارت محترم احیا و انکشاف دهات در نظر دارد تا قرارداد تهیه و خریداری 185 قلم . . .

بازگشت به اطلاعیه ها