آقای نیکولاست رئیس عمومی دفتر مشاوره سازمان ملل متحد UNOPS در راس یک هیئت با محترم الحاج ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست وزارت احیا وانکشاف دهات در دفتر کار شان ملاقات و دیدار نمود

noor_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۶ - ۱۲:۵۰
1

آقای نیکولاست گفت : ما 76500 پروژه را در 26 ولایت و 70 ولسوالی افغانستان تطبیق نموده ایم و خاطر نشان ساخت که تخصیصی را که برای پروژه ها در نظر گرفته شده است صرف در همان پروژه ها به مصرف خواهد رسید. همچنان وی بعضی مشکلات را با وزیر صاحب شریک نموده که یکی از آن درین اواخر بند کردن کار زنان در موسسات داخلی و خارجی میباشد.

 سرپرست وزارت احیا وانکشاف دهات ضمن خوش آمدی هیئت متذکره از تطبیق پروژه های انکشافی دفتر UNOPS تشکری و قدردانی نموده و اطمینان داد که مطابق پالیسی امارت اسلامی افغانستان با ایشان همکاری می نماید و وی افزود که هیچ وزارت و اداره پالیسی ساز نبوده و پالیسی هر اداره مطابق پالیسی رهبری امارت اسلامی افغانستان می باشد.هرفرمان امارت اسلامی با شرایط زنده گی مردم سازگار است من فکر نمی کنم که شما در این قسمت با کدام مشکل روبرو شوید.

در ساحه کاری وزارت احیا و انکشاف دهات در تمام کشور شما یک مثال داده نمی توانید که به کدام مشکل بر خورده باشید باز هم برایتان اطمینان میدهم که مطابق پالیسی امارت اسلامی با شما همکاری خواهم نمود.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۳ - ۱۲:۶
Background image

سرپرست وزارت احیا و انکشاف دهات با معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود

الحاج ملا محمد یونس آخندزاده سرپرست و زارت احیا و انکشاف دهات امروز در دفتر کارش با آقای اندریکا راتوتی معاون نماینده خاص ملل متحد در افغانستان و هیأت همراه اش ملاقات نمود.

در آغاز. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۲۲:۱۲
Background image

تکمیل و بهره برداری یک بند کوچک در مربوطات ولایت پکتیا

کار ساخت یک بند کوچک در مربوطات ولسوالی زرمت ولایت پکتیا به ارزش بیش از (۴.۹) میلیون افغانی از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات تکمیل و امروز طی محفلی توسط الحاج ملا محمد یونس آخند زاده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۹:۳۰
Background image

برداری (۳۳۱) پروژه های مختلف انکشافی در مربوطات ولایت کاپیسا

(۳۳۱) پروژه مختلف انکشافی برنامه حمایت اجتماعی و معیشتی افغانستان از طریق وزارت احیاء و انکشاف دهات در مربوطات ولسوالی های حصه اول و حصه دوم ولایت کاپیسا به ارزش بیش از (۴۴۱) میلیون. . .

BACK TO NEWS