نامه فسخ مراحل تدارکاتی پروژه‌ی اعمارپل 42 متره آهن کانکریتی قریه دانگپور ولسوالی ناری ولایت کنر

mrrd_admin

این نامه به تأسی از ماده بیست و پنجم قانون تدارکات و حکم پنجاه و چهارم طرزالعمل تدارکات صادر و بموجب آن به شما اطلاع داده میشود که مراحل تدارکاتی پروژه اعمارپل 42 متره آهن کانکریتی قریه دانگپور ولسوالی ناری ولایت کنر با کود نمبر MRRD-161/R.PROGRAM/MOF/W/NCB/KNR/99، به دلیل موجودیت مشکل در اسناد تخنیکی،که در جریان پروسه ارزیابی به وجود آمده بود و هدایت مقام محترم وزارت که چینن صراحت دارد" به اساس هدایت مقام محترم وزارت قرار است که پروژه فوق با شورا های انکشافی قریه عقد قرار داد گردد"فسخ گردیده است با ذکر مراتب فوق، از شما تقاضامندیم تا نماینده با صلاحیت خویشرا رسماً جهت اخذ تضمین آفر خویش به این اداره معرفی نمایید تا درحصه استرداد آن اجراات مقتضی صورت گرفته بتواند.

در اخیر از اشتراک وسهم گیری شما در این پروسه تدارکاتی تشکر و قدردانی مینماییم، امیدواریم در پروسه های تدارکاتی آینده نیز اشتراک و سهم فعال داشته باشید.

آخرین اطلاعیه ها

شنبه ۱۴۰۰/۵/۲ - ۸:۴۳
Background image

فراخوان مشارکت دولتداری باز در باره جمع آوری موضوعات پیشنهادی اقشار مختلف جامعه جهت شمولیت در برنامه عمل ملی-3

پروسه تدوین برنامه عمل ملی-3 مشارکت دولتداری باز دولت جمهوری اسلامی افغانستان عنقریب آغاز میگردد.

بر اساس رهنمودهای مشارکت دولتداری باز (OGP)، برنامه های عمل ملی کشور های عضو در مشارکت . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱ - ۱۳:۴۹
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

بدینوسیله به تاسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود که وزارت محترم احیا و انکشاف دهات در نظر دارد تا قرارداد تهیه و تدارک 225,000 لیتر تیل دیزل L02-62  و 60 . . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۲۴ - ۱۴:۳۸
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطا قرارداد

تاریخ صدور -  24 جوزا 1400

بدینوسیله به تاسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود که وزارت محترم احیا و انکشاف دهات در نظر دارد تا قرارداد تهیه و خریداری 185 قلم . . .

بازگشت به اطلاعیه ها